Nick Wood man….an Inspiration

And Moses called Bezaleel and Aholiab, and every wise hearted man, in whose heart the LORD had put wisdom, even every one whose heart stirred him up to come unto the work to do it.

                                                                                    Exodus 36:2

पानीमा कुद्ने लहडी केटो यसरी बन्यो अर्बपति

 २०७१ मंसिर २७ गते १८:२४ मा प्रकाशित

nick-woodman-1३९ वर्षका निकोलस उडम्यान लहडी हुन् । अर्बपतिहरुको दुनियाँमा उनलाई ‘बहुला अर्बपति’ भनी चिनिन्छ । उनको अचम्मको व्यवहार तथा रुचीका कारण उनलाई यस्तो उपमा दिइनु खासै अनौठो पनि हैन् ।
सर्फिङ, क्यानोइङ जस्ता साहसिक खेल उनलाई मन पर्छ । ८ वर्षको छँदा एक म्यागेजिनमा देखेको सफिर्ङको तस्वीरका कारण उनलाई पानीमा बेतोडले कुँद्ने खेल सफिर्ङ प्रति यतिधेरै मोह जाग्यो की सोही मोहले उनलाई अर्बपति बनायो ।
उडम्यानले यस्तै लहडी स्वभावका कारण आफ्नो जीवनलाई सफल मात्र बनाएनन् बिश्वभरका ट्राभलरहरुको अभिन्न साथीका रुपमा गो प्रो क्यामेराको पनि बिकाश गरे । आखिर कसरी पानीमा कुद्ने यी लहडी युवा दश बर्षको समयमा अर्बपति भए ? आउनुहोस् हामी तपाईलाई बताउँदै छौं उनको रोमाञ्चक जीवन कथा-

nick-woodman-2उडम्यान स्वनिर्मित अर्बपति हुन् । फोर्ब्सका अनुसार उनको सम्पत्ति ३ अर्ब अमेरिकी डलर छ । ४ सय जना अमेरिकी धनाढ्यको सूचिमा उनी १ सय २९ औँ स्थानमा छन् । उनी विश्वका ५ सय ७३ औँ धनी व्यक्ति हुन् ।
उनले सन् २००२ मा उडम्यान ल्याबको स्थापना गरे जसलाई पछि गो प्रो नामाकरण गरे । उनको यो कम्पनीले हाइ डेफिनेसन भिडियो क्यामेरा निर्माण गर्छ । कम्पनी स्थापना भएको १२ वर्ष मात्र भएको छ । तर, यो १२ वर्षे यात्रामा उनी आफै अर्बपति मात्र बनेका छैनन् स्थापना भएको ४ वर्षसम्म केवल ४ जनामात्र कर्मचारी रहेको उनको कम्पनीले अहिले ५ सय जनालाई रोजगारी दिएको छ । सन् २०१३ मा मात्रै उनको कम्पनीले ९८ करोड ६० लाख डलर कमायो ।
यो वर्षको सुरुमै गो प्रो कम्पनीले सर्वसाधारणका लागि सेयर खुला गर्‍यो । शेयर बजारमा जाँदा यसको कुल मूल्य २ अर्ब ६० करोड थियो । जसबाट उनी विश्वका अर्वपतिको सूचिमा १२ सय ८४ औँ स्थानमा पर्न सफल भए ।

nick-woodman-4सन् १९७५ मा अमेरिकाको सिलिकन भ्यालीमा हुर्किएका उडम्यानका बुवा इन्भेस्टमेन्ट ब्यांकर थिए । आमा उनी हुर्किँदै गर्दा उनका बाबुलाई छाडेर अन्तै पोइल गइन् । भिजुअल आर्टका विद्यार्थी उडम्यानले सँगै कलेज पढ्ने जिल आर स्कुलीसँग प्रेममा फसे र पछि विवाह पनि भयो ।
हाइस्कुल पढ्दा पकेट खर्च जुटाउन उनले टिसर्ट बेचे । समुद्र प्रति उनको मोह यति थियो की समुद्र हेर्नकै लागि उनले सानडियागो कलेजमा भर्ना भए । त्यसपछि उनी समुद्रको किनारमै अवस्थित एक सफिर्ङ समूहमा आबद्ध भए । ‘बिहान उठ्ने बित्तिकै सफिर्ङ गर्ने, त्यसपछि कक्षामा जाने र पढेपछि पुनः सफिर्ङ गर्ने’ कलेजमा उनको त्यो दैनिकी थियो ।
व्यवसायिक जीवन
सन् २००० को सुरुतिर उनले अनलाइन गेम कम्पनी फनबग संचालन गर्ने प्रयास गरे र त्यसका लागि ४० लाख डलर जम्मा गरे । तर, डटकम डोमेन क्रयास भएसँगै उनको सपना तुहियो ।
पहिलो असफलताका बाबजुत उनले हिम्मत हारेनन् । उनले नयाँ कम्पनी खोल्न चाहन्थे । त्यसैका लागि उत्साह जुटाउन उनले अस्ट्रेलिया तथा इण्डोनेसिया सफिर्ङको योजना बनाए ।
सफिर्ङ यात्राका दृश्य कैद गर्नका लागि क्यामेरा आवश्यक थियो । उनले सर्फिङ गर्दा आफ्नो पाखुरामा रबर ब्याण्डको सहयोगले ३३ एमएमको क्यामेरा कसे । वास्तवमा उनीजस्ता एमेच्योर फोटोग्राफरका लागि त्यसरी सफिर्ङको दृश्य कैद गर्नु कठीन थियो, किनकी पाखुरामा बाँधिएको सामान्य क्यामेराले गुणस्तरीय दृश्य खिच्न गाह्रो थियो भने गुणस्तरीय उपकरणको मूल्य चर्को थियो । उनले आफ्नो सफिर्ङ यात्राबाट गुणस्तरीय दृश्य खिच्न सकेनन् । यहीँ असजिलो उनको लागि प्रेरणा बन्यो र जन्मियो गो प्रो ।
go-pro-heroएडभेन्चर फोटोग्राफी तथा भिडियोग्राफीका शौखिनका लागि उपयुक्त हुने क्यामेरा उत्पादन गर्ने लक्ष्यसहित सुरुमा उनले उडम्यान ल्याब स्थापना गरे । पछि यसको नाम गो प्रो राखियो । वास्तवमा क्लोजअप फुटेज खिच्न सक्ने क्यामेरा प्रणालीको विकाश गर्ने उनको इच्छाका कारण कम्पनीको नाम गो प्रो राखेका हुन् ।
यो कम्पनीको व्यवसायका लागि पैसा जुटाउन उडम्यान र उनकी प्रेमिका जिलले इण्डोनेसियाको बालीबाट ल्याएका समुद्री किराका खपेटाबाट बनेका नेकलेस बेच्न थाले । झण्डै २ डलरमा किनेर ल्याएका त्यस्ता नेकलेस ६० डलरमा बेचे । उडम्यानकी आमाले ३५ हजार डलर सापटी दिइन् भने बाबुले २ लाख डलर ।
गो प्रो ले सुरुमा उत्पादन गरेको क्यामेरा ३५ एम एम को प्वाइन्ट एण्ट शूट क्यामेरा थियो जुन मानिसको नाडीमा बाँधिन्थ्यो । जब सन् २००४ मा एक स्पोर्ट शो मा एक जापानी कम्पनीले १ सय क्यामेराको अर्डर गर्यो, तब गो प्रो ले पहिलोचोटी ठूलो स्केलमा क्यामेरा उत्पादन गर्ने अबसर पायो । पहिलोपटक उत्पादन गरेको गो प्रो ३५ एम एम हिरो क्यामेराको बिक्रिबाट पहिलो वर्षमै कम्पनीले डेढ लाख डलर कमायो ।
सन् २००६ मा गो प्रोले पहिलोपटक डिजिटल क्यामेरा उत्पादन गर्यो । गो प्रो ले उत्पादन गरेको कम्प्याक्ट डिजिटल क्यामेरा ले वाइफाइ सपोर्ट गथ्र्यो, रिमोट कन्ट्रोलयुक्त, वाटर प्रुफ खोल, माइक्रो एस डी कार्डमा भिडियो रेकर्ड गर्ने तथा मूल्य २ हजार देखि ४ हजार डलर सम्म पथ्र्यो ।
त्यसपछि वर्षेनी गो प्रोले उत्पादन गरेका क्यामेराको बिक्रि दोब्बरले बढ्दै गयो र सन् २०१२ मा २३ लाख गोटा क्यामेरा बिक्री भए । सन् २०१४ सम्म आइपुग्दा गो प्रो को चौथो पुस्ता हिरो फोर बजारमा आइसकेको छ ।
क्यामेराको बिक्री चुलिएसँगै कम्पनी समेत धनी बन्दै गयो । सन् २०१२ मै ताइबानी कम्पनी फक्सकनले गो प्रो को ८.८८ प्रतिशत शेयर २० करोड डलरमा खरीद गर्यो जसका कारण गो प्रो को बजार भाउ २ अर्ब २५ करोड पुग्यो । कम्पनीको अधिकांस हिस्सा आफ्नो भागमा राखेका उडम्यान त्यो सँगै सन् २०१२ मै अर्बपति बन्न सफल भएका थिए ।
सबै परिवार करोडपति
उडम्यान आफु रातारात अर्बपति भएको कुरा स्विकार्छन् । फोब्र्सलाई उनले भनेका छन्, ‘यो दश वर्षको रातारात भएको प्रगति हो ।’ गो प्रो ले उडम्यानलाई मात्र अर्बपति बनाएन उनका सबै परिवारलाई करोडपति बनायो ।
यद्यपि आफ्नो सफलताका लागि उडम्यानले ठूलै मेहेनत गरे । तर, उनी सडकबाट धनाढ्य भएका मान्छे भने होइनन् । सिलिकन भ्यालीमा हुर्केका उडम्यान धनाढ्य बाउका छोरा हुन् ।
छोराको कम्पनी स्थापना र संचालनका लागि उनले ठूलै आर्थिक सहयोग गरेका थिए । आमाले पनि मोटै रकम दिएकी थिइन् र दुबैजना बहिनीले कर्मचारी भएर काम गरेका थिए ।
त्यसैले होला अहिले गो प्रो को शेयर उनले आफ्नो परिवारका सबैजसो सदस्यालाई बाँडेका छन् त्यसैले उनको परिवारका सबै जना करोडपति बन्न सफल भएका छन् ।
बहिनी पिलार उडम्यानको १ करोड ७६ लाख डलर बराबरको शेयर छ । आमा कन्सेप्सन फेडरम्यानको ८० लाख ९० हजार डलर बराबरको शेयर छ । त्यस्तै अर्की बहिनी एन्ड्री मूडी, जो अहिले पनि कम्पनीमा काम गर्छिन् उनको ३ करोड भन्दा बढिको शेयर गो प्रो मा छ ।
उडम्यानका बाबु डिन उडम्यानको भने कम्पनीमा ६ प्रतिशत हिस्सा नै छ । अर्थात् उनका बाबुको कम्पनीमा रहेको शेयर मूल्य २२ करोड ७४ लाख डलर बराबरको छ ।
nick-woodman-3तृष्णा नै सफलताको आधार

यी लहडी अर्वपतिको सफलताको मुख्य कडी के होला ? उडमान्यले आफ्नो सफलतालाई मुख्य पाँच बुँदामा समेटेका छन् ।
उडम्यानले भन्छन- तपाईंको प्यासन (तृष्णा) नै तपाईको जीवनको सवैभन्दा ठूलो पथप्रर्दशक हो । त्यही तृष्णाले नै तपाईलाई जीवनमा सफताको बाटोमा पुर्‍याउँछ ।’ सफिर्ङको शौख र त्यही तृष्णाले जन्माएको निरन्तरको इनोभेसन नै उडम्यानको सफलताको सवैभन्दा ठूलो आधार हो ।
दोस्रो कुुरा, उनी असफलताबाट कहिल्यै डराएनन् बरु त्यसलाई आफ्नो करियरको सम्पत्ति र अनुभवका रुपमा लिए । गो प्रो सुरु गर्नुअघि उनले दुईटा असफलता भोगिसकेका थिए, पछिल्लो असफलताको मूल्य चानचुन थिएन, पुरै ४० लाख डलर ।
तेस्रो, उनले आफ्नो उत्पादनमाथि पुरै आफ्नो नियन्त्रण कायम गरे । भलै उनी कुनै इन्जिनियर थिएनन, तर उनले संसारकै उत्कृष्ट उत्पादनको बिकाश गरे साधनकै बलमा । उनी सुरुवाती दिनमा दैनिक २० घण्टासम्म टेवलमा बसेर काम गरे र त्यसरी बिकाश गरिएका बस्तुलाई सवैभन्दा पहिले आफैले प्रयोग गरे ।
चौथो, बेच्ने कलाको सिकाई । उनी कठिन दिनमा सडकको छेऊमा बसेर लेमोनेड बेचे र आफ्नो कम्पनीलाई पैसा जुटाउन सडकमा टिसर्ट र माला पनि बेचे । यी सवै कामबाट उनले आफुलाई बलियो सेल्सम्यानका रुपमा स्थापित गरिसकेका थिए । उनलाई थाहा थियो, कसरी बेच्नुपर्छ, के बेच्नुपर्छ र के बिक्छ ।
र, पाँचौ नयाँपन वा मृत्युमध्ये एक रोज्नुपर्छ भन्ने उनले कहिल्यै बिर्सेनन् । पहिलोपटक उनले फिल्ममा आधारित क्यामेरा ल्याए र तत्काल थाहा पाए कि डिजिटल दुनियाँमा उनले जे गरिरहेका छन त्यो पुरानो भइसक्यो । त्यसपछि उनी डिजिटल प्रबिधिमा आए । उनले एकपछि अर्को संस्करणमा आफ्नो उत्पादनमाथि आमूल परिवर्तन ल्याएका छन । (हेर्नुहोस् गो प्रोको बिकाशचरण)
किनकी उनलाई थाहा छ- नयाँनयाँ चीजको बिकाश गर्न सकिएन भने मृत्यु अबसम्भावी छ ।

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s